Tuesday 30 May 2023

TAK BOLEH TIPU DIRI

30 MEI 2023

Hari ni dah mark sebulan lebih..so aku rasa memang aku dah boleh declare that he and me are no longer together.

To be honest;

Aku rasa perit. Perit sebab confused. Perit sebab terbeban rasa dikhianati yang akan aku tanggung sampai bila-bila. Perit sebab trauma untuk kesekian kalinya.

Paling perit, sebab dia mengambil mudah dan mengambil kesempatan atas ketidakstabilan emosi aku.

Mungkin strategi bertahun-tahun. Mungkin ini masa yang amat ditunggu-tunggu.

Dia membuka jalan..membuka ruang dan ketidakstabilan aku hanya menjadi pemudahcara...Allahu. Kejam & zalim.

Hari-hari aku menangis bukan kerana aku lemah cuma aku tak percaya dan mengenangkan manusia yang paling aku sayangi mempunyai hasad melangkaui batas terhadap aku. Just realized aku just batu loncatan untuk dia dapatkan sesuatu.

Licik.  Terlalu obvious.

Kejam & zalim.

Lillahi ta'ala. 
Allah itu ada wahai Na'im Nurfitri Mohd Khalimi. 
Allah itu Maha Penyayang, Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani.

Kifarah is always there.



No comments:

Post a Comment